My Beautiful Genie
Lila, a princess from the genie kingdom, escapes to Earth with her aide, Krissy, to avoid an arranged marriage. Unfortunately, she causes an accident, and her magical bracelet ends up embedded in Andra's chest. To survive and return to the genie kingdom, Lila must retrieve the bracelet within 100 days. However, life on Earth is complicated—Lila falls in love with Andra and becomes entangled in a love quadrangle with Nicholas and Mandy. Will she manage to return to the genie kingdom, or will her growing feelings change everything?