Jeerawat (Yaya) is a famous actress and model prone to scandals with a variety of men. Jee having to fight for her well-being since young, grew up as a straight shooter; she yearns for someone who really understands her and is ready to be by her side no matter what. Her mother is married to a smarmy tycoon, who secretly lusts after his stepdaughter. One night, in his attempt to sexually assault her, Jee managed to narrowly escape his men but was involved in an accident that killed Tiwadee, who is Satit's fiancée. Satit, a lawyer, swears that he will expose his fiancée's killer's cover-up and bring the person to justice. Will he be able to hold off his feelings towards the person he hates the most?"