Thirteen Talks 7
In each season of "Thirteen Invitations," thirteen guests with the value of era slices will be selected to carry out in-depth visits and exchanges from the personal perspective of writer Xu Zhiyuan, touching the emotions and thoughts of the times. The seventh season will continue to remain curious about the world, use more accurate questions to reach more accurate exploration, and in the post-pandemic era, reach a wider world with more accurate thinking and more accurate topics.