Protecting You Forever
Nadia and Galang once vowed to protect each other, but time and pain tore them apart. Sixteen years later, fate reunites them when Nadia's life is in danger. Determined to keep his promise, Galang risks everything to protect her. Yet behind his devotion lie secrets, betrayal, and dangers that could destroy them both...