The well-known two-person transfer troupe, the Xiaolihua Troupe, was invited to sing in Erlonghu Village, but when he entered the village, he encountered strange things. First, he could not find anyone who invited the troupe to sing, and then the Liudezi in the troupe had two consecutive days. "Hit the ghost.". Liu Dezi thought that he accidentally burned Jiang Laotou and did not want to continue singing in Erlonghu Village. However, due to his favorite sister's six-year-old red "drama is bigger than the sky" theory, he was forced to prove his innocence. He decided to investigate a recent defamation case. In a bizarre visit, Liu Dezi gained love and corrected his values. In the end, with justice and wisdom, in cooperation with the police, the truth is brought to the surface and justice is put in place.