A passionate reporter with exceptional talent, Lee Jin Woo has dedicated his entire career to pursuing nothing but the truth. Committed to telling the whole story, Jin Woo will do whatever it takes to find and report the hard facts. A hard-working man with a nose for news, Jin Woo’s life takes an unexpected turn when a mysterious phone call connects him with Seo Jung In, a woman who claims to be living five years in the future.