You are my Destiny (Japan Ver.)
The romantic and touching love story begins when Satoh Aya, an average office lady, accidentally runs into Ichijo Kei, heir to the household commodity brand Manrei-do. Ichijo Kei is always distant, but he’s like Prince Charming in front of Satoh Aya despite his relationship with another woman. Satoh Aya is too kind to take their relationship to the next level and only wishes him happiness at a distance. However, their first encounter has already brought a new life to this world. The unexpected pregnancy will trigger off a journey of joy, hope, hesitation as well as unbearable pain.