Intern In My Heart
Ray is a young man with a special power. When he gets in touch with someone, he can see what happened to him 24 hours ago. Ray falls in love with his evil boss, Rin. Ray knows Rin's true self and to get her love, he helps Rin with his power to gain a firm foothold in the fashion world.