Xiao Yu is assigned by the Crown Prince to investigate the political situation at the Song Academy. He becomes antagonistic with Song Zhu, the daughter of the Song family. Initially, Song Zhu wants to marry a wealthy man, but she falls in love with Xiao Yu after meeting him. Song Zhu's father is involved in a corruption case within the Yan family. Song Zhu mistakenly believes that her father is framed by Xiao Yu, leading to their hostility. Song Zhu tries to find evidence to prove her father's innocence. Can the misunderstanding between them be resolved?