All Kinds Of INTO1 To The Sea
11 young men from different countries with different cultures are just like 11 independent islands. During this rare holiday, they will play small games with mutual understanding and cooperation. Through personal operations, family operations, and collective operations, they will win puzzle pieces as a reward, with which they can connect 11 islands. During this journey, they’ll turn from “individuals” into “a complete team”