Night Tales
Ye Xiaowei, a winemaker from a humble background, suffers a double betrayal, from her lover Cheng An and her mentor Lin Wanmei. Rising from the ashes of hatred, she assumes the identity of illegitimate daughter Sang Luo and moves into the Cheng family estate. Step by step, she maneuvers through the scheming elite, drawing her prey into the trap. Her new life begins in the scorching summer of her 22nd year and ends in the bitter winter of the same year. Through thorns and blood, the rose finally blooms, dripping with vengeance.