Shining Like You
A good student Lu Qiyi (played by Wang Zixuan) forged an admission notice and deceived her parents from entering Southern University of Arts. Unexpectedly, the student of culture class soon became a wonderful work in art academies. Lu Qiyi, who is introverted and bad at expressing himself, has started a difficult upgrade to fight monsters at this art academy. However, the sincere and kind-hearted Lu Qiyi is also favored by the two male gods Fang Yan (played by Gong Jun) and Du Ang (played by Zhou Chengao). Fang Yan, who had never met Lu Qiyi in the art test, seemed to like this brave and aggressive girl more and more...