Ye Xiu, acclaimed as the top-tier pro player and a textbook figure in the online game "Glory", was expelled from his club due to various reasons. Leaving the pro gaming circle, he found a job as a network manager at an Internet cafe. However, with ten years of gaming experience under his belt, he re-entered the game in the newly opened Tenth District in Glory. Holding onto memories of the past and an incomplete, self-made weapon, his journey back to the top begins. After the intrigues and fights, who stole my glory? Amid the turbulence and turmoil, hope never shattered. In the midst of the dazzling crowd, I never lost the direction. Before the eyes of the masses, here I am, making my comeback!