YOLO 20's S2 (Special Edition)
As the Rocket Girls 101's contract is coming to an end, the girls will invite their teammates to complete three things related to their growth that they want to do the most before disbanding, so as to understand each other and become better friends. In this journey, 《很高兴一起吃》 shows their sincerity from a more diversified perspective and makes "eating properly" feel healing.