Fox Spirit Matchmaker: Red-Moon Pact
Tushan Hong Hong, a fox spirit from the righteous Tushan Fox Clan, saves Dongfang Yue Chu, a human youth pursued by his lifelong enemy, by chance. As they spend time together in Tushan, a bond gradually forms between them. Ultimately, they join forces with their loved ones to combat the forces of evil in order to fulfill their shared desire for peace between their two clans.