Princess Royal Nangong Yao is determined to claim the highest seat of power. Standing in her way is Chu Yuan, the fiercely loyal general who serves faithfully at the Crown Prince's side. After countless confrontations, Nangong Yao comes to admire the depth of Chu Yuan's loyalty and becomes determined to win him over, making him acknowledge her as his true master.
She sets her plans in motion, driving a wedge between him and his allies while carefully molding him to her side. This empire will be mine. And so will he.