Pretty Man
Pretty man' is base on the novel writen by the Feiye Ye. Which ues the caricature as reference. The story is talking about the love between Lu Jinnian (Xiong Ziqi) and Qiao Anhao (Li Xirui) is described. Lu Jinnian and Qiao Anhao are school mate. They were secretly in love on campus and missed each other because of misunderstandings. They become a fate couple but love each other in the end. When the misunderstanding was about to be solved, the shots and arrows in the entertainment circle and others were hidden. The malice obstructed their love again.