Her Trajecting
Shu Yan, a young woman who has always put everyone before herself, has hit rock bottom after losing her family and career. She faces a string of devastating life changes, but as she regains her footing, she begins to rebuild herself and take control of her life. Through this transformative journey, she finds true love with Shen Weizhou.