Monsters In ChangAn
It tells the story that Yue Banjiao was pushed into prison by the emperor because she attacked the imperial concubine who was suspected of becoming a tree monster in Chang'an. Later, she met the young talent Du Ziteng in prison, and Yue Banjiao successfully escaped with Du Ziteng. But the two soon discovered that there seemed to be another reason behind the crisis in Chang'an...