The Fox's Veil
Jiang Ziya sealed Su Daji. Years later, a woman named Yang Wanqiu stole the sealed magic weapon and released Daji. Su Daji pretended to help Yang Wanqiu, but in fact, she secretly sucked her energy and used her to capture Qiqiao Linglong's heart. Jiang Tianshi came to the rescue, but was injured by Su Daji. At the critical moment, Yang Wanqiu awakened her soul and made a choice...