Martial artists Bu Jingyun and Nie Feng transformed into quantum states to combat a looming catastrophe and went missing. Three thousand years later, a meteor struck Earth, leaving it a wasteland. Trapped underground, humans discovered "Pulse Energy," a superpower within them. Bu Tianyun accidentally awakened Bu Jingyun and realized his own "Pulse Energy" potential. Teaming up with Nie Zifeng, the heir of Nie Feng, they embarked on a journey to become "Pulse Warriors" and protected their world.