Cardiac Countdown
Pei Yuan, an intern, accidentally caused her boss Ji Shiyu to have amnesia and was forced to live with him. Every day their love drama would be displayed. What she didn't realize was that she was getting deeper and deeper into this relationship. When she fell in love with Ji Shiyu, she suddenly found he did not have amnesia!