《吐槽大会》 is a Chinese stand-up comedy show. In each episode, an experienced celebrity with great interity is invited to be the "roastee" who will invite his or her friends to join the show and take the challenge of "roasting". The show is essentially a comedy performance in the form of talk show. Through the teasing and mockery among guests, the correct philosophies are conveyed in the hilarious moments.