《吐槽大会 3》 Today's "roast" is more like a form of communication between the young, which allows people to use witty and humorous language in daily socializing to close the distance between each other, thus achieving understanding and encouragement for each other. People will be more willing to roast, enjoying roasting, and facing life with an optimistic attitude.