A Sign of Affection
The anime adaptation of Suu Morishita's hit manga, with over 3.4 million copies sold, is here! Yuki, a hearing-impaired student, is saved by her senior, Itsuomi, who treats her like anyone else. He introduces her to a new world, sparking affection in her heart. A pure love story begins between them.