Love Potion
Ye Yan, a female doctor of modern medicine, returned to ancient times and became Ye Yan, the daughter of the general's mansion. After waking up, Ye Yan meets the powerful fiancé - King Yu. Ye Yan found out that King Yu was poisoned, and the two started the daily mode of you detoxify me, and I will support you.