“Type” a handsome freshman who is homophobic because of what happened in his childhood needs to stay in the same room with “Tharn” a charismatic roommate who is homosexual. That causes a war between them. Type tries so hard to kick Tharn out while Tharn tries to prove gay men are ordinary. Will Tharn turn Type’s hatred into love? Watch them in ‘TharnType The Series’