A normal girl Xia Guo is faced with a difficult dilemma where the two choices will lead her toward two utterly different lives. Would she choose to live a home-sweet-home life with her boyfriend in her hometown or seize the opportunity to forge a successful career in a metropolitan? Which way would make her life "a little less normal"?