The Enchanting Phantom
A timeless love story of a scholar who falls in love with a female ghost and tries to free her from eternal servitude to a demon. After much struggle, Ning Caichen and Nie Xiaoqian become a couple. however, Laolao plans to marry Nie Xiaoqian off to the Heishan Demon. Can the two of them finally be together?