As the Deputy Minister of the Court of Judicial Review, Zhang Yi harbors a bloody vendetta, biding his time in silence. Outwardly, he joins forces with Shen Youzhi of the Imperial Guards to track down criminals, their relationship evolving from confrontation to cooperation. In secret, however, he is the mastermind pulling the strings of revenge. When all conspiracies converge towards an end, a meticulously crafted trap for justice suddenly springs shut. The fates of all involved collide violently in this moment, culminating in a final choice amidst a labyrinth of espionage and shadows.