Gridman Universe
The story focuses on Yūta Hibiki, an amnesiac first-year high school student living in the fictional Japanese city of Tsutsujidai. He meets the Hyper Agent Gridman in an old computer, who states that the boy has a mission he must fulfill; Yūta sets out to find the meaning to those words and his memory loss.