Messy Temple
Liang, the eldest disciple of the Messy Temple, is determined to become a great exorcist. On his journey, he meets Sha Keyang, a master exorcist, and Ai Fei, a young girl who vows to write an exorcism novel. The three of them become companions and work together to send the Vorpal Sword to the Demon Tower and seal the Demon King.