Best Mistake S1
Based on a most downloaded dating simulation game and a popular fiction. Showed explosive popularity with teens in South Korea. Good student, Yeondu, uploads a fake boyfriend picture to get away from her stalker. the stalker finally stops contacting Yeondu, but she faces bigger chaos. The fake boyfriend picture was of Yeondu’s infamous classmate, Ji Hyun-ho. Hyun-ho gets furious that Yeondu pretended to be his girlfriend. to redeem herself, Yeondu volunteers to do his errands. While Yeondu tries to fix things between her and Hyun-ho, the two slowly fall for one another.