Lovely Brother
Zhou Yu died unexpectedly, and his soul possessed the golden retriever to accompany his brother Zhu Ke! He turned into a cute dog to help Zhu Ke resist the oppression of the leaders, expose the goddess of hypocrisy, break the unspoken rules of the workplace, and finally let Zhu Ke attack - get rid of the single and become a free and happy cartoonist. However, during the tomb sweeping, his girlfriend told Zhu Ke that he never had Zhou Yu's soul, and that he had to counterattack all by himself.