Ice Fantasy Destiny
The play is a fantasy story of "fantasy city", which continues to write the ups and downs of past and present life stories. In 2020, Castle, the ice king, was reincarnated as the technology company's Great Na Fengsuo (Feng Shaofeng ornament). In an accident, he opened the door to the Iceman and gradually restored his ability and memory of his previous life. At the same time, he and his beloved pear fall's reincarnation Luoluo (Zhang Yuqi ornament) also met again, thus leading to a period of previous life and this life. About the gorgeous adventure.