Sing with Panda & Friends (Mandarin)
"Animal Chorus" revolves around the music tour of the "Duo Lai Ba" band. The band members Panda Meimei, Donkey Huihui, and Parrot Xue'er drove the "Duo Lai Ba" music bus to the grand final concert. On the way, because the bus was stuck in the mud, they met the panda Hehe who loved to sing. Gathered all the little friends in the forest to solve the plight of the bus. In order to express gratitude, the band "Duo Lai Ba" collaborated with his friends to sing the band's famous song, and everyone sang it! Later, Hehe got on the bus secretly ... With Hehe joining, the band "Duo Lai Ba" was even more lively, and the music bus continued on its wings. "Sing with Panda & Friends" is characterized by music and travel, showing the spirit of loving music and adhering to dreams.