Thousands of Years of Love
The heroine, Feng Ruoyao, is a phoenix and the ruler of the demon realm. She falls in love at first sight with Immortal Lord Mo Chenyuan and forces him back to the demon realm to marry her. Mo Chenyuan has always had a crush on Feng Ruoyao. Since he has been seriously injured by his half-brother in secret, he turns Feng Ruoyao's trick to his own use and allows himself to be captured by her in order to recuperate in the demon realm. The two seem to be quarrelsome foes, but in fact, their love is two-way. No matter what obstacles they encounter, they always treat each other with sincerity. Eventually, they manage to eliminate the gap between the immortal and the demon and get together...