My Chinese Chic Boutique
A modern girl named Cheng Suyue, with a head full of strange business ideas, accidentally enters the mysterious Ye Shiyi's bar and travels into the SIM game "Mogul of Wild Wolf City". Cheng Suyue runs her business brilliantly and meets the doctor Zhu Shizhen. The two spark a romantic love and work together to protect the peace of Wild Wolf City.