Qin Yun Sheng is an emergency doctor, who has a house that needs to be renovated and Su Ying is a focused interior designer. They meet because of their participation in a house renovation reality tv show. As they get to know one another, Su Ying gradually opens her once closed heart to Qin Yun Sheng, only to find out that he still missed his girlfriend who had passed away. In order to bridge the seemingly farthest distance between them, Su Ying took the initiative to fight for Qin Yun Sheng with a love that just might be strong enough to heal them both.