Orange Soda
The town girl Zhou Yu and the reserved school hunk Yan Ci are childhood sweethearts. They gradually became friends with the rich boy Cheng Yuzhou, who came to the town to prepare for the college entrance exam, but the injustice of fate separated them, and their young romance was gone. Years later, the three reunited in the small town and their feelings for each other rekindled. The story of youth unfolds again...