The Heirs
Kim Tan is a wealthy heir to a large Korean conglomerate called Jeguk Group. He was exiled to the U.S. by his brother Kim Won, who tries to take control of the family business. While in the States, he meets Cha Eun-sang, who went there to look for her sister. Despite being engaged to Yoo Rachel , a fellow heiress, Kim Tan soon falls in love with Eun-sang. When Kim Tan returns to Korea, his former best friend turned enemy Choi Young-do begins picking on Eun-sang to irritate Tan. Tension ensues when Young-do also falls in love with Eun-sang, and Kim Tan is forced to choose between his responsibility of pursuing the family business or love.