SPEED IN WIND
Sai Ning was a professional racing athlete when he was young, because he was young and frivolous, he did a lot of rebellious things, and also caused a traffic accident due to impulse, which caused him to be seriously injured and fell into the bottom of his life. In order to calm down his heart and regain his courage, he drove a long way through the desert lake until he met another female driver, Rui Yun, who began to re-examine himself, reflect on his existence, and finally decided to return to the race.