We Are The Champions S3
In collaboration with the Honor of Kings Pro League, an official All-Star Star Tournament will be held. Twenty-five e-sports-loving celebrities will join five professional e-sports clubs, engaging in training, competitions, and daily club activities. Under the guidance of top players, one group of celebrities will win the championship in the first-ever All-Star Star Tournament.