Brushes of Destiny
Tong Zifu, a hand-painted designer, gets into her comic work by chance and comes across Wen Jingzhan, the top painter in the capital. Wen Jingzhan, who only wants to join the army, mistakes Wu Zifu for the spy sent by his father. As they spend time together, they witness each other’s growth and be together in the end.