Wilderness Planet
"Planet Wilderness" is an exploration and travel reality show that ventures into national parks and protected natural areas. The program will visit five destinations (including national parks, proposed park sites, and nature reserves), experiencing outdoor travel styles popular among today's youth. Along the journey, they'll encounter breathtaking landscapes and share personal stories.