Meng Fan left his hometown alone, even though he was blocked by his mother, he insisted on coming to the big city to chase his music dream, but because of the pressing life, he had to deliver food first. Meng Fan in order not to let his girlfriend Xiaoping know that he was making money outside the delivery, has been hiding from Xiaoping. One day happened to send a small pingding takeaway, and eventually was Xiaoping found out that he was lying, Xiaoping decided to break up with Meng Fan. Career love two frustrated Meng Fan returned home to call takeout, but inadvertently call to summer and autumn. On the phone, summer autumn said he was from the "goddess firm," as long as Meng Fan wants anything, she can give it. Meng Fan, who thought he was being played, was so angry that he asked Xia Qiu to give him a goddess. "Bang" sound, summer and autumn miraculously fell from the sky, Meng Fan was stunned.