Death Whisper
[Adults Only]For Alex (Angga Aldi), being accepted into a superior high school "Abdi Bangsa" is not a gift, but a disaster. The culture of seniority, acts of physical and mental violence—bullying—become Alex's daily "menu" in this famous school. Luckily, Alex has Maggie (Amanda Rawles), a first-class fellow who is his best friend. Maggie is the one who makes him endure an unpleasant situation from his seniors. Terrible events haunt the students after Andre (Arya Vasco), Erika (Naomi Paulinda) and Fahri (Teuku Rizki), force Alex to perform a ritual of seance. One by one, they die mysteriously. The superior school becomes tense and frightening.