Demon Slayer: Kimetsu No Yaiba (Indonesia Audio )
Ever since the death of his father, the burden of supporting the family has fallen upon Tanjirou Kamado's shoulders. Though living impoverished on a remote mountain, the Kamado family are able to enjoy a relatively peaceful and happy life. One day, Tanjirou decides to go down to the local village to make a little money selling charcoal. On his way back, night falls, forcing Tanjirou to take shelter in the house of a strange man, who warns him of the existence of flesh-eating demons that lurk in the woods at night.