GAGMAN
"Serious GAGMAN" aims to select variety creators and actors, that is, GAGMAN, "GAGMAN" aims to select variety creators and actors, that is, GAGMAN, which gives it a richer value and positioning. Seniors in the variety industry who have brought the audience happiness and healing energy over the years will be invited here. They will select and cultivate the most professional GAGMAN based on their experience in variety. The selection criterion will be creative ability, personal charm, etc.