Her Blaze
Three years ago, mathematical prodigy Rao Yuci was framed by her best friend and business partner Bai Liangliang. Accused of "drug addiction" and assaulting her mother, she was forcibly sent by her family to Xinkang Treatment Center for rehabilitation. Meanwhile, Bai Liangliang sold the company they co-founded and rose to become an executive at Lisen Group. Family, friendship, love, and career—all vanished from Rao Yuci's life. As the genius fell from grace, she burned the face that pushed her into the abyss into her memory.
Three years later, Rao Yuci, now recovered, is discharged from the hospital. With meticulous planning, she vows to tear off Bai Liangliang's mask of hypocrisy and expose her wicked deeds to the unforgiving light of justice...